(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
A» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
A» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
  • Przetargi
  • Przetargi - rok 2010
  • Ogłoszenie o konkursie na realizację zadań publicznych gminy z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów uzależnień

    1. Oferty na realizację wymienionych zadań należy składać w zaklejonych kopertach oznaczonych napisem „Oferta na realizacje zadania własnego Gminy
    pn.: Gminny Program Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, Przeciwdziałania Narkomanii i Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie na 2010 r. - nazwa zadania do realizacji” osobiście, za potwierdzeniem odbioru, w Sekretariacie Urzędu Gminy w Bliżynie w pokoju nr 1 w terminie do
    09 kwietnia 2010 r. do godz. 1500. Decyduje data wpływu oferty potwierdzona pieczęcią wpływu. Ofertę konkursową należy sporządzić na druku stanowiącym załącznik Nr 1 do rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 grudnia 2005 r. w sprawie wzoru oferty realizacji zadania publicznego, ramowego wzoru umowy o wykonanie zadania publicznego i wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania (Dz.U. Nr 264, poz.2207 z 2005 r.) oraz podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Oferenta, pod rygorem jej odrzucenia. Oświadczenie woli powinno być poświadczone pieczęcią oferenta.
    2. Oferta musi obejmować zadanie zgłoszone zgodnie z ogłoszonym konkursem.
    3. Ofertę należy sporządzić z dużą starannością poprzez dokładne wypełnienie wszystkich rubryk pismem maszynowym lub komputerowym. W miejsca, które nie odnoszą się do oferenta należy wpisać „nie dotyczy”.
    4. Oferta powinna zawierać spis załączników.
    5. Wszystkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być datowane i parafowane przez osobę podpisującą ofertę. Oferentowi nie wolno dokonywać żadnych zmian w układzie wyznaczonym wzorem oferty.
    6. Poszczególne strony ofert winny być ponumerowane i zaparafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę.
    7. Oferty nieczytelne , niekompletne, nie spełniające wymagań formalnych lub złożone po terminie zostaną odrzucone.
    8. Oferty złożone nie podlegają uzupełnianiu.
    9. W przypadku załączników składanych w postaci kserokopii, każda strona ma być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione. Jeżeli osoby uprawnione nie dysponują pieczątką imienną każda strona winna być podpisana pełnym imieniem i nazwiskiem (czytelnie) z zaznaczeniem pełnionej funkcji. Każda strona winna być opatrzona datą potwierdzenia za zgodność.
    10/Protokół z przeprowadzonego konkursu, zatwierdzony przez Wójta Gminy jest podstawą do zawarcia umowy z podmiotem , którego oferta została wybrana.
    11/Umowa pomiędzy Gminą a wyłonionym oferentem będzie określać szczegółowe i ostateczne warunki realizacji finansowania i rozliczania zadania.
    Szczegółowe warunki konkursu oraz formularze ofertowe można otrzymać w Urzędzie Gminy w Bliżynie pok. Nr 16 w godz. 800-1500, warunki konkursowe oraz formularze ofertowe dostępne są na www.ugblizyn.bip.doc.pl tj. druk oferty, wzór umowy i sprawozdania z realizacji zadania publicznego.



    Data wprowadzenia: 2010-03-10 1248
    Data upublicznienia: 2010-03-10
    Art. czytany: 3215 razy

    » Pełna treść ogłoszenia - rozmiar: 54272 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Wzór oferty - rozmiar: 35001 bajtów
    Typ pliku: application/rtf
    » Wzór sprawozdania - rozmiar: 29760 bajtów
    Typ pliku: application/rtf
    » Wzór umowy - rozmiar: 27545 bajtów
    Typ pliku: application/rtf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A Uchwały z sesji nr XI/03 z dnia 15.12.2003 r.
    A Uchwały z sesji nr XII/04 z dnia 6.02.2004 r.
    A Uchwały z sesji nr XIII/04 z dnia 27 kwietnia 2004 r.
    A Uchwały z sesji nadzwyczajnej nr XIV/04 z dnia 12 czerwca 2004 r.
    A Uchwały z sesji nr XV/04 z dnia 24 czerwca 2004 r.
    A Uchwały z sesji nr XVI/04 z dnia 2 września 2004 r.
    A Uchwały z sesji nr XVII/04 z dnia 27 pażdziernika 2004 r.
    A Uchwały z sesji nr XVIII/04 z dnia 14 grudnia 2004 r.
    A Uchwały z sesji nadzwyczajnej nr XXIX/04 z dnia 29 grudnia 2004 r.
    A Uchwały z sesji nr XX/05 z dnia 17.02.2005 r.
    A Uchwały z sesji nr XXI/05 z dnia 30.03.2005 r.
    A Uchwały z sesji nr XXII/05 z dnia 28 kwietnia 2005 r.
    A Uchwały z sesji nadzwyczajnej nr XXIII/05 z dnia 13 czerwca 2005 r.
    A Uchwały z sesji nr XXIV/05 z dnia 24 czerwca 2005 roku
    A Uchwały z sesji nr XXV/05 z dnia 30 sierpnia 2005 r.
    A Uchwały z sesji nr XXVI/05 z dnia 26 października 2005 r.
    A Uchwały z sesji nr XXVIII/05 z dnia 14 grudnia 2005 r.
    A Uchwały z sesji nr XXIX/06 z dnia 6 lutego 2006 r.
    A Uchwały z sesji nr XXX/06 z dnia 5 kwietnia 2006 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXI/06 z dnia 27 kwietnia 2006 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXII/06 z dnia 29 czerwca 2006 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXIII/06 z dnia 19 lipca 2006 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXIV/06 z dnia 31 sierpnia 2006 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXV/06 z dnia 15 września 2006 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXVI/06 z dnia 25 października 2006 r.
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2004.
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn