(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A SYGNALIŚCI
A Urząd Gminy
A Kontakt
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A Oświadczenia majątkowe
A INFORMACJE o kontrolach
A ZABYTKI
A WYBORY
A SPORT
A Informacje statystyczne
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Ogłoszenie Starosty Skarżyskiego o wydaniu decyzji w sprawie ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym
A» Ogłoszenie Starosty Skarżyskiego o wydaniu decyzji w sprawie ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym
A» Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na zbycie nieruchomości oznaczonej jako działka 1758/4 i 1758/5 obręb Ubyszów
A» Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. oświaty, zdrowia, kultury i sportu
A» Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. obsługi Rady Gminy
  • Wójt Gminy
  • Informacje i sprawozdania przedkładane Radzie
  • Sprawozdania - rok 2005
  • SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI WÓJTA MIĘDZY SESJAMI W OKRESIE OD 18.02.2005 r. DO 28.04.2005 r.

    W załączniku pełne sprawozdanie przedłożone Radzie Gminy z działalności Wójta w okresie między sesjami.

    Data wprowadzenia: 2006-02-16 0847
    Data upublicznienia: 2006-02-16
    Art. czytany: 6442 razy

    » SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI WÓJTA - rozmiar: 47104 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A Radni
    A Urząd Gminy
    A Jednostki podległe
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» Oświadczenia majątkowe pracowników jednostek podległych - stan na dzień 31.12.2024 r.
    A» Piotr Stefański - Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Bliżynie
    A» Oświadczenia majątkowe pracowników jednostek podległych - stan na dzień 31.12.2023 r.
    A» Oświadczenia majątkowe pracowników jednostek podległych - stan na dzień 31.12.2022 r.
    A» Oświadczenie majątkowe - dyrektor Szkoły Podstawowej w Odrowążku - stan na początek kadencji
    A» Oświadczenie majątkowe - dyrektor szkoły w Odrowążku - stan na dzień zakończenia kadencji
    A» Oświadczenie majątkowe osoby wydającej decyzje administracyjne - stan na dzień nadania upoważnień
    A» Oświadczenia majątkowe pracowników jednostek podległych - stan na dzień 31.03.2022 r.
    A» Oświadczenia majątkowe pracowników jednostek podległych - stan na dzień 31.12.2021 r.
    A» Oświadczenia majątkowe pracowników jednostek podległych - stan na dzień 31.12.2020 r.
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn