(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
SYGNALIŚCI
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Kontakt
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Analiza stanu gospodarki odpadami za 2024 r.
» P r o t o k ó ł Nr XV/2025 z XV sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 22 kwietnia 2025r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
» Filmy instruktażowe Państwowej Komisji Wyborczej dotyczące wyborów
» POSTANOWIENIE NR 77/2025 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 24 kwietnia 2025 r. w sprawie zwołania pierwszych posiedzeń obwodowych komisji wyborczych
» POSTANOWIENIE NR 76/2025 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 24 kwietnia 2025 r. w sprawie powołania OKW
  • Rada Gminy
  • Sesje Rady Gminy
  • Protokoły z sesji Rady
  • Protokoły z sesji Rady Gminy V kadencji
  • P r o t o k ó ł Nr XV/2008 z sesji Rady Gminy w Bliżynie, która odbyła się w dniu 29 kwietnia 2008r. w świetlicy OSP w Bliżynie.

    P r o t o k ó ł Nr XV/2008
    z sesji Rady Gminy w Bliżynie, która odbyła się w dniu 29 kwietnia 2008r. w świetlicy OSP w Bliżynie.


    Na ogólny stan 15 radnych na sesji obecni byli wszyscy radni.
    Ponadto w obradach sesji uczestniczyli:
    1. Pani Maria Zuba – Posłanka na Sejm RP
    2. Pan Jerzy Żmijewski – Starosta Powiatu Skarżyskiego
    3. Pan Zenon Nowakowski – Kierownik Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Skarżysku-Kam., radny powiatowy
    4. Pan Roman Białek – Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku-Kam.
    5. Pan Marcin Sałata – Kierownik Działu Promocji Zatrudnienia
    6. Pan Józef Nowak – Dyrektor Zespołu Szkół w Bliżynie
    7. Pan Mirosław Owczarek – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Odrowążku
    8. Pan Henryk Żak – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Sorbinie
    9. Pani Anna Jaros-Urbaniak – Dyrektor Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Społecznej w Bliżynie
    10. Pani Katarzyna Skarus – Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Bliżynie
    11. Pan Piotr Stańczak – Tygodnik Skarżyski
    12. Sołtysi zgodnie z załączoną listą obecności
    13. Mieszkańcy gminy

    Zatwierdzony porządek obrad sesji:

    1. Otwarcie, stwierdzenie kworum, przyjęcie porządku obrad sesji.

    2. Przyjęcie protokołu z obrad XIII i XIV sesji Rady.

    3. Informacja Wójta o pracy między sesjami oraz informacja o realizacji uchwał podjętych na ostatniej sesji.

    4. Wystąpienia zaproszonych gości.

    5. Informacja o działalności opieki zdrowotnej za 2007 rok:
    a/ wystąpienie Dyrektora SP ZOZ w Bliżynie,
    b/ stanowisko Komisji Oświaty, Kultury, Spraw Społecznych i Socjalnych,
    c/ dyskusja,
    d/ przyjęcie informacji.

    6. Informacja o realizacji podatków i opłat za 2007 rok:
    a/ wystąpienie Wójta Gminy,
    b/ stanowisko Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy oraz Komisji Rewizyjnej,
    c/ dyskusja,
    d/ przyjęcie informacji.

    7. Rozpatrzenie sprawozdania z realizacji budżetu gminy za 2007 rok i udzielenie absolutorium Wójtowi Gminy:
    a/ wystąpienie Wójta Gminy,
    b/ stanowisko Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy,
    c/ wniosek Komisji Rewizyjnej w sprawie absolutorium,
    d/ opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach w sprawie wniosku Komisji Rewizyjnej,
    e/ dyskusja,
    f/ podjęcie uchwał w sprawach: przyjęcia sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2007 rok oraz absolutorium dla Wójta Gminy Bliżyn.

    8. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach:
    a/ zmiany Uchwały Nr X/60/2007 z dnia 25 października 2007r. w sprawie inkasa podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego,
    b/ zmiany uchwały Nr VII/59/03 Rady Gminy w Bliżynie z dnia 3 września 2003r. w sprawie ustalenia diet dla sołtysów,
    c/ wysokości składki członkowskiej w stowarzyszeniu Lokalna Grupa Działania „U źródeł”,
    d/ uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu sołectwa Brzeście, na obszarze gminy Bliżyn,
    e/ uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części sołectwa Bliżyn – „Bliżyn 3”, na obszarze gminy Bliżyn,
    f/ zatwierdzenia „Planu Odnowy Miejscowości Bliżyn”,
    g/ zatwierdzenia „Planu Odnowy Miejscowości Brzeście”,
    h/ zatwierdzenia „Planu Odnowy Miejscowości Górki”,
    i/ zatwierdzenia „Planu Odnowy Miejscowości Zbrojów”,
    j/ przyjęcia sprawozdania z realizacji planu gospodarki odpadami dla Związku Międzygminnego „Utylizator” za lata 2004-2006 w części dotyczącej Gminy Bliżyn,
    k/ wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2008,
    l/ ustalenia najniższego wynagrodzenia zasadniczego oraz wartości jednego punktu wynagrodzenia pracowników zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych gminy Bliżyn.

    9. Interpelacje i zapytania radnych oraz udzielenie odpowiedzi.

    10.Informacje, komunikaty i oświadczenia.

    11.Zamknięcie obrad sesji.

    W załączeniu cała treść protokołu.


    Data wprowadzenia: 2008-06-24 1105
    Data upublicznienia: 2008-06-24
    Art. czytany: 3914 razy

    » Protokół z sesji z 29 kwietnia 2008 r. - rozmiar: 202983 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    Interpelacje i zapytania - kadencja 2018 - 2024
    Interpelacje i zapytania - kadencja 2024 - 2029
    Ostat. 10 wiadomości:

    » Interpelacja nr 130/2025 - radny Damian Garbala
    » Interpelacja nr 129/2025 - radny Damian Garbala
    » Interpelacja nr 128/2025 - radny Szymon Mastalerz
    » Interpelacja nr 127/2025 - radna Monika Dobrowolska
    » Interpelacja nr 126/2025 - radna Monika Dobrowolska
    » Interpelacja nr 125/2025 - radny Zbigniew Domagała
    » Interpelacje nr 123-124/2025 - radna Aneta Smulczyńska
    » Interpelacja nr 122/2025 - radny Paweł Osóbka
    » Interpelacje nr 119-121/2025 - radny Paweł Osóbka
    » Interpelacja nr 118/2025 - radna Edyta Trzebińska - Janus
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn