(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
A» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
A» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
  • Rada Gminy
  • Sesje Rady Gminy
  • Protokoły z sesji Rady
  • Protokoły z sesji Rady Gminy V kadencji
  • P r o t o k ó ł Nr XV/2008 z sesji Rady Gminy w Bliżynie, która odbyła się w dniu 29 kwietnia 2008r. w świetlicy OSP w Bliżynie.

    P r o t o k ó ł Nr XV/2008
    z sesji Rady Gminy w Bliżynie, która odbyła się w dniu 29 kwietnia 2008r. w świetlicy OSP w Bliżynie.


    Na ogólny stan 15 radnych na sesji obecni byli wszyscy radni.
    Ponadto w obradach sesji uczestniczyli:
    1. Pani Maria Zuba – Posłanka na Sejm RP
    2. Pan Jerzy Żmijewski – Starosta Powiatu Skarżyskiego
    3. Pan Zenon Nowakowski – Kierownik Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Skarżysku-Kam., radny powiatowy
    4. Pan Roman Białek – Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku-Kam.
    5. Pan Marcin Sałata – Kierownik Działu Promocji Zatrudnienia
    6. Pan Józef Nowak – Dyrektor Zespołu Szkół w Bliżynie
    7. Pan Mirosław Owczarek – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Odrowążku
    8. Pan Henryk Żak – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Sorbinie
    9. Pani Anna Jaros-Urbaniak – Dyrektor Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Społecznej w Bliżynie
    10. Pani Katarzyna Skarus – Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Bliżynie
    11. Pan Piotr Stańczak – Tygodnik Skarżyski
    12. Sołtysi zgodnie z załączoną listą obecności
    13. Mieszkańcy gminy

    Zatwierdzony porządek obrad sesji:

    1. Otwarcie, stwierdzenie kworum, przyjęcie porządku obrad sesji.

    2. Przyjęcie protokołu z obrad XIII i XIV sesji Rady.

    3. Informacja Wójta o pracy między sesjami oraz informacja o realizacji uchwał podjętych na ostatniej sesji.

    4. Wystąpienia zaproszonych gości.

    5. Informacja o działalności opieki zdrowotnej za 2007 rok:
    a/ wystąpienie Dyrektora SP ZOZ w Bliżynie,
    b/ stanowisko Komisji Oświaty, Kultury, Spraw Społecznych i Socjalnych,
    c/ dyskusja,
    d/ przyjęcie informacji.

    6. Informacja o realizacji podatków i opłat za 2007 rok:
    a/ wystąpienie Wójta Gminy,
    b/ stanowisko Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy oraz Komisji Rewizyjnej,
    c/ dyskusja,
    d/ przyjęcie informacji.

    7. Rozpatrzenie sprawozdania z realizacji budżetu gminy za 2007 rok i udzielenie absolutorium Wójtowi Gminy:
    a/ wystąpienie Wójta Gminy,
    b/ stanowisko Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy,
    c/ wniosek Komisji Rewizyjnej w sprawie absolutorium,
    d/ opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach w sprawie wniosku Komisji Rewizyjnej,
    e/ dyskusja,
    f/ podjęcie uchwał w sprawach: przyjęcia sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2007 rok oraz absolutorium dla Wójta Gminy Bliżyn.

    8. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach:
    a/ zmiany Uchwały Nr X/60/2007 z dnia 25 października 2007r. w sprawie inkasa podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego,
    b/ zmiany uchwały Nr VII/59/03 Rady Gminy w Bliżynie z dnia 3 września 2003r. w sprawie ustalenia diet dla sołtysów,
    c/ wysokości składki członkowskiej w stowarzyszeniu Lokalna Grupa Działania „U źródeł”,
    d/ uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu sołectwa Brzeście, na obszarze gminy Bliżyn,
    e/ uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części sołectwa Bliżyn – „Bliżyn 3”, na obszarze gminy Bliżyn,
    f/ zatwierdzenia „Planu Odnowy Miejscowości Bliżyn”,
    g/ zatwierdzenia „Planu Odnowy Miejscowości Brzeście”,
    h/ zatwierdzenia „Planu Odnowy Miejscowości Górki”,
    i/ zatwierdzenia „Planu Odnowy Miejscowości Zbrojów”,
    j/ przyjęcia sprawozdania z realizacji planu gospodarki odpadami dla Związku Międzygminnego „Utylizator” za lata 2004-2006 w części dotyczącej Gminy Bliżyn,
    k/ wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2008,
    l/ ustalenia najniższego wynagrodzenia zasadniczego oraz wartości jednego punktu wynagrodzenia pracowników zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych gminy Bliżyn.

    9. Interpelacje i zapytania radnych oraz udzielenie odpowiedzi.

    10.Informacje, komunikaty i oświadczenia.

    11.Zamknięcie obrad sesji.

    W załączeniu cała treść protokołu.


    Data wprowadzenia: 2008-06-24 1105
    Data upublicznienia: 2008-06-24
    Art. czytany: 3396 razy

    » Protokół z sesji z 29 kwietnia 2008 r. - rozmiar: 202983 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    Rejestr zmian:
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych w rejestrze zastrzeżeń numerów PESEL
    A» Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych w związku z ustawą z dnia 5 stycznia 2011 r. Kodeks wyborczy
    A» KLAUZULA INFORMACYJNA - UPRAWNIENIA WYBORCÓW
    A» KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH ŚWIADCZENIE – WYPŁATA DODATKU I REKOMPENSAT Z TYTUŁU WYKORZYSTYWANIA NIEKTÓRYCH ŹRÓDEŁ CIEPŁA
    A» Klauzula informacyjna - dodatek węglowy
    A» Klauzula informacyjna - rejestr PESEL - dla obywateli Ukrainy
    A» Klauzula informacyjna - przetwarzanie danych osobowych osób uczestniczących w obradach Rady Gminy Bliżyn
    A» Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w celu realizacji naboru kandydatów na rachmistrzów terenowych
    A» Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych przy działaniu Międzyzakładowej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej przy Urzędzie Gminy w Bliżynie
    A» KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn